tisdag 3 maj 2016

TÄVLING - VINN KIN FRÅN SKULTUNA





























Piffat i vårt tv-rum på ovanvåningen med rosa toner (älskar rosa och grått ihop:). 





 Tjingeling finingar!






Idag firar vi att 200m2 fyller 3 år -  Hurra hurra hurra! Och ni för att fira lite extra så har jag fixat en fin fin utlottning till er… 


Ja det är sant:) Idag kan du vara med och vinna ett 3-pack Kin-set från Skultuna i vitt/mässing och fira butiken 200m2 (värde 548 kr). Läs noga här för instruktioner! 


Tävlingen hålls på mitt instagram @mittvitahus, där ska du först följa mig och sedan @200kvadrat, du ska tagga 3 vänner sedan under bilden som du tror vill vara med i tävlingen, och länkar du med bild i ditt egna flöde har du extra chans:) (Vinnare utses slumpmässigt av 200m2). Skulle det absolut vara så att du inte har instagram men vill vara med går det såklart att lämna en kommentar här på bloggen med ditt namn och mailadress och en kort motivering till varför du vill vinna.


Tävlingen avslutas den 8/5 2016 
(ev. vinnarskatt betalas av vinnaren)











Lycka till nu!





KRAM










6 kommentarer:

Malin sa...

Har inte Instagram men vill gärna vara med och tävla:)
Dessa urtjusiga ljuslyktor har jag spanat på läänge, men är student och ensam med 2 små, så får hoppas på stor tur istället!
Kram

Anonym sa...

Fint du har det - är det medvetet val att inte ha så mycket tavlor på vägarna?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: PÅ övervåningen är det sneda tak nästan överallt så det är svårt med tavlor där. Vi har en guide to Manhattan på väggen till vänster dock, den syn bara inte i bild. För övrigt tycker jag det där med tavlor är svårt.

Kram

M


Cecilia sa...

Fin soffa! Var är den köpt?

Anonym sa...

Hej, Har tyvärr inte Instagram men skulle ändå vilja få en chans att vara med i utlottningen av de fina lyktorna. Håller på med stor renovering av hemmet och färgskalan blir vitt, svart, guld så dessa skulle verkligen passa som pricken över i denna miljö.
mvh Ingela,

idefix@telia.com

Anonym sa...

Vilken trevlig tävling i bästa månaden!

Jag är en gammal (fyller 55 år den 18 maj) trogen läsare som saknar instagram och som väldigt gärna vill vara med i utlottningen av de fina ljuslyktorna. Hoppas på tur, det skulle bli finaste presenten på födelsedagen!

Soliga hälsningar
Regina