tisdag 17 maj 2016

SJUTTONDE MAJ


























Bjuder er på några nytagna bilder från köket idag denna vackra sjuttonde maj. Kolla vilka fina pioner jag hittade, i väntan på att mina egna ska slå ut. Gör ju vem som helst glad:)




Tjingeling finisar!





Här strålar solen mellan vit moltussar och man blir lite uppvärmd igen:)


Jag ska jobba idag och nedräkningen är i gång. Bara fyra! ynka pass kvar och i morgon är jag på kurs hela dagen så egentligen är det bara tre:) Känner ni av min pirrighet inför det nya?!:) Här är den märkbar iaf tycker de i min omgivning;) 

Nu ska jag äta upp mina lunchrester här, jobba på med ett uppdrag och sen ska jag försöka hinna förinställa ett blogginlägg för morgondagen till er innan jag cyklar mot jobbet:)


Önskar er alla en fin sjuttonde maj, speciellt alla ni mina grannar i Norge hurra för er idag på er Nationaldag:)




KRAM









3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser väldigt kalt ut i ditt kök. Lite mer färg kanske?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej tack, tycker det är alldeles lagom så här...

Marita sa...

Superfint Mia. Du har verkligen så himla
bra smak. Ev ska vi flytta och då hade jag
behövt DIG :)) Gillar ert golv så snyggt.
Ha en skön Onsdag och lycka till på
nya jobbet ❤️