söndag 1 maj 2016

ÖNSKELISTAN I MAJ

















Jaha då var majmånad här, vårens vackraste månad om du frågar mig:) Jag är lite små-mör idag (trevligt valbordfirande igår och fälttävlan hela dagen idag:), men innan jag tar kväll helt och lägger undan mac'en så vill jag bara kika in till er en kortis!


Idag bjuder jag på en önskelista här med vad jag senast lagt till på min lista (den stående lilla nätta listan jag alltid har ha ha;). Jag provade denna Beetle Lounge Chair från Gubi när jag var hos 200m2 senast, Ooo i'm in love. Precis den nätta fåtöljen jag letar efter till vårt vardagsrum som komplement. M å s t e  ha (någon gång!) men kanske då inte i mörkblå sammet. Lilla nätta lampfoten Paris (ni vet samma som de bubbliga kannorna) fick jag span på också här om dagen hos Newport. Kommer bli perfekt på hallbyrån, när nu den tänker komma. En Kvist har jag alltid velat ha, så länge jag kan minnas egentligen. Så en Kvist ska det också bli här hemma - någon gång i livet. Punkt. Så var det där det där med alla lyktor, senaste wantien är ett gäng Skogsberg & Smart - gärna i silver eller i vitt.



Fin fortsatt första Maj vänner, ses i morgon igen!




KRAM









1 kommentar:

Inredningshjälpen sa...

Så mycket fint du har hittat, skulle inte ha något emot samma sake här, speciellt inte stolen :)

Kram

Inredningshjälpen/Anette