lördag 28 maj 2016

OCH SÅ BLEV DET (EN EFTERLÄNGTAD) HELG









På köksbordet denna morgon står ett fång med doftande syrenkvistar. 





God morgon härliga helgen!





Ja och hej alla fina vink vink! Det var ett par dagar sedan nu men som jag misstänkte har jag varit helt uppslukad av jobb och helt slut när jag kommit hem därifrån så öppna laptopen har inte varit prioriterat direkt;) Idag började jag ed att sova ut och det behövde min knopp tror jag, även kroppen iofs. Är ju liksom van att sitta still på mina arbetespass;)


Jag önskar jag kunde berätta mer om allt spännande jag varit med om men det kan jag ju inte - av förklarliga själ… Men ååå det känns så bra, så roligt, lärorikt och verkligen helt nytt och spännande. Har toppen helt enkelt men mycket att lära sig nu på de resterade fem veckorna jag skolas in. Visst att man kan vara syster men alla rutiner, alla nya kollegor, teamarbete och vart allt är det är ju helt nytt.






Men nu en helg att val upp sig på. Dock är det tävling tidigt i morgon så idag blir prio bada häst (kommer aldrig köpa ett skimmel;) och packa allt och rida igenom programmet ytterligare en gång. Emma är lite pirrig märker jag, men vem hade inte varit det:)


Önskar er alla en toppenfin helg och nu lovar jag kika in till er hela helgen igen:)



KRAM









Inga kommentarer: