lördag 21 maj 2016

MIN INSTA-DAG








Dagen började med ett dressyrpass på Aurora, det var svettigt värre. Hur kan jag ha glömt öppnor och slutor?!;) Drog vidare förbi donken och tog en Jureskogburgare på språng (sååå god!). Hem och in i duschen och iväg på kalas. Fotade några fina foton bland syrener, tvekar på om jag ska visa dom här (risk för elaka kommentarer och jag vet inte hur hård hud jag har just nu...). Hur som så blev kvällen fylld med kärlek och värme hos släkt. Åt väldens godaste medelhavsbuffé och en pie-do-die-for. Skålade i bubblor och kände mig vacker i ny klänning och mina fina örhängen. 


Hoppas din dag varit fin!



KRAM









10 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska visa fina foton på dig! Jag är iaf nyfiken och tycker huden får hårdna av det positiva som flödar här inne 😍 / E

Lena* sa...

Jag vill gärna se dina bilder bland syrener!
Kram Lena*

Anonym sa...

Jag vill gärna se. Här i Värmland har syrenen inte riktigt slagit ut än men det är på gång.
Ha en bra dag
/Ann-Sophie

Anonym sa...

Vill bara säga att du äter en hel del som inte är något bra för dig! =/ Baguetter igår, mat från Donken (!?) och paj och allt vad det är. Inom loppet av bara några dagar.

Anonym sa...

Baguett, donken och paj är jättegott! Ät du det du vill så äter vi andra vad vi vill och när vi vill . Du kan f ö äta mkt så du får fokusera på annat än att skriva dumt till bloggaren som kämpat bra!

Linnea sa...

Svar till anonym som kommenterar Mias matvanor: pratar du så till kollegor i lunchrummet och människor du möter på stan också?!

Brukar tänka att uttryck av detta slag hänger ihop med låg intelligenskvot - de förstår liksom inte hur korkat och elakt det låter...
Ganska taskigt tänkt, jag vet.. Men kan inte i min vildaste fantasti förstå hur man kan uttrycka sig så dumt.

Anonym sa...

Varför skulle bilder bland syrenerna ge elaka kommentarer?

Lena* sa...

Mia verkar vara en mycket klok Qvinna.......hon har säkert koll på detta. Det är ju just det som är det fiffiga med VV att man kan äta allt men inte jämt och för mycket.
Kram Lena*

Anonym sa...

Svar till Linnea!
Jättebra svarat och så rätt......bemöt andra som du själv vill bli bemött! Hur svårt kan det liksom vara!???
Jättefina bilder, Mia!
Kram Monica

Marita sa...

Du är grym Mia , bra jobbat.
Skit i elaka ointelligenta kommen
tarer ❤️ Lycka till i morgon på nya
jobbet ❤️