måndag 2 maj 2016

IDAG HAR DET VARIT VÅR I LUFTEN














Världens finaste ekipage < 3





Hej finaste ni!






Oj oj vad klockan sprang iväg här idag:S Idag började måndagen med att Alice fått samma som jag hade förra veckan, suck. Så vab idag och vi får se hur hon mår i morgon min lilla loppa. Hon kraxar som en liten fågel och har en envis hosta och superont i halsen stackarn. 

På eftermiddagen sedan när jag blev avlöst här hemma åkte vi ut till stallet - Emma & jag. Vi hade egentligen tänkt hoppa över dagens träning eftersom Emma kände sig så himla mör i kroppen efter alla hoppträningar förra veckan (var de någon dag hon inte red egentligen?!:S). Men vädret var ju bara sååå strålande och det var verkligen vår i luften och vi kände verkligen för att gosa lite med våra fyrfotavänner. Så vi åkte ut ändå:) Man kan liksom inte må bättre av än att få andas lite härlig stalldoft och mysa mule;) Men nu strax ska jag hoppa ner under duntäcket och klämma ett nytt avsnitt på favoritserien! Ska bara fixa i ordning mig lite, sitter nämligen i bara morgonrock just nu nyduschad:)


Vi ses i morgon igen fina ni! Hoppas ni haft en bra måndag och start på veckan:) I morgon får ni hålla lite extra utkik här och på instagram för då har jag något kul till er;)




KRAM











1 kommentar:

Anonym sa...

Å vilka fina bilder på dottern med häst. Önskar att jag kunde fota lika fint på mitt ekipage :)