fredag 20 maj 2016

IDAG FIRAR JAG








Firar mat idag - bästa bästa maten om du frågar mig! Hummer, räkor och krabba och en aioli to die for och en het sås som också är yummie - Caymansås. Till detta lite god ost och baguettt från Ronaldo's och de andra bjuder jag på hemmagjorda hamburgare med strips, så jag får ha allt gotte för mig själv:)




Hej hej fredag - hej hej helgen!





Idag har jag gjort mitt sista pass på Sjukvårdsrådgivningen. Lite vemodigt att det var sista, men jag lämnade med ett leende på läpparna. Längtar bara till det nya nu! Det värsta är att krama om alla goa kollegor, det gör lite ont i hjärtat att lämna alla fina och att inte ses typ varje dag igen. Men men våra vägar kommer säkert korsas igen någon gång:)








Så idag häller jag bubblor i glaset, och njuter av några dagars återhämtning (kommer behövas) och tänker på det om komma skall.






Godaste maten har jag hämtat upp idag efter jobbet på vår bästa fiskbutik (den vid drottningtorget för er som bor i stan, absolut bästa servicen och godaste skaldjuren där). Sen svängde jag förbi bageriet (Ronaldo's off course) och hämtade upp nybakat bröd. Baguette till i kväll och Levain till i morgon bitti:)






Sen när jag kom hem så stod världens finaste där med presenter. Till moi! En påse favvo chips (tokgoda tryffelchips, kanske de bästa chipsen ever), en flaska champagne och sen ett fin fint paket från Gant! Jamen hur snäll är han inte så säg;) Jag blev superglad. Sen när jag gick hem från jobbet idag så fick jag från de fina kollegorna en avskedspresent med och en blomma (tyvärr ej med på bilden). Asså jag är sååå bortskämd från er alla fina < 3



Nu - några timmars återhämtning sen blir det en ledig helg som kommer spenderas i stallet mest (tävling och sen ska vi rida lektion alla vi flickor i familjen:), men sen blir det även lite kalas vi ska på. Så nu önskar jag er alla en rikgti fin star på denna helg och så hoppas vi regent som kom in idag över min breddgrad försvinner illa kvickt och att solen kommer fram igen:)




KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Cliffhanger! Vad är det i gantpkt??? 😃

Therese sa...

Det där såg riktigt gott ut!
Hoppas du får en fin helg