söndag 24 april 2016

VECKANS VV








 
 
 
Då kör vi veckans VV igen då hepp! Hur har denna vecka gått?
 
 
Jo den har gått strålande. Tack som frågar. Förlåt bästa PT Camilla jag råkade tjuvväga mig mitt i veckan. Jag ska ju egentligen inte göra det förens April är slut, men jag kunde för sjutton hakar inte låta bli:S Dock ser det lovande ut hurra! Proppen har släppt tror jag, jag kliver ner från min evigt långa platå. Ser ni - envist, konstant beteende och hård träning lönar sig. Nästa lördag när April är slut på riktig ska jag summera viktnedgången helt och även göra en ny mätning för att se hur många cm som försvunnit. Spännande. Jag håller tummarna att jag är på rätt bana.
 
 
Dock måste jag säga, det finns en viss oro, så jag vågar inte ta ut min glädje riktigt... Igår åt jag ju och räknade inga Points överhuvudtaget (tror nog pizzan var minst en hel dagsranson och lite till;). Min kropp brukar reagera väldigt negativt på en sån "ätar-dag" och jag är egentligen inte så förtjust i dom eftersom det också brukar resultera i ångest dagen efter på vad jag egentligen stoppat i mig... men jag har bestämt mig, jag ska kunna åka iväg, jag ska kunna äta en dag det jag vill, bara den dagen är sällan. Det tror jag vi pratat om här tidigare med:) min resa, det sista, den tuffa biten, den som är kvar. Jag har ju bestämt att det är mitt 2-års projekt, inget jag löser över en dag eller två. Mycket handlar ju om sättet att leva, och det ska få ta tid.
  
 
Nu tar jag söndag kväll här, men vi ses i morgon igen:)
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Annika sa...

En pizza någon enstaka gång och i en period med träning kan sätta fart på viktnedgången. Jag har varit där själv, du fixar det men det får inte bli ångest eller stress med det. Kämpa på!

milla sa...

Raring, det kommer bli såååå bra!! Håll i nu👍😀👏🏻👏🏻👏🏻
Kram Camilla