söndag 17 april 2016

VECKANS VV












Här kommer ett veckans VV inlägg. Tänkte först berätta lite mer om bara läget just nu, nu är det en 14 dagar sedan ni fick ett sånt här inlägg. Lite medvetet börjar jag nog glesa ut dom. Jag känner att jag fokuserar så mycket på träning just nu och på att bara få ihop allt. Jag berättade ju om att min PT Camilla gav mig en utmaning. Har nog inte känt mig så peppar på länge som när jag fick den, så jag har bett henne att ge mig en ny när denna är klar:)


Utmaningen är iaf att i April-månad, då ska jag vara utan Godis och fikabröd och sedan några träningsmål upplagda veckovis. Jag kör stenhårt. Jag har klarat mig igenom trevligheter utan att ta en enda bit gott och då har det varit riktigt mycket frestelser framför mig kan jag lova. Men jag har ju antagit utmaningen så hej nu kör vi:) Och jag tränar, så mycket jag bara orkar och få ihop (jag är mör idag kan jag säga:). Sen var det det där med vägning. Camilla förbjöd mig väga mig helt i April. Känns faktiskt så himla himla bra, att bli förbjuden det. Ni vet ju hur mycket ångest och hur mycket frustration jag har med den där jäkla vågen. Den är ju ur badrummet för att jag inte ska väga mig varje dag, men nu kändes det bara så skönt att inte ha något fokus på den över huvudtaget utan bara köra på, hitta det där nya sättet att leva som jag strävar efter, slippa besvikelsen och frustrationen. 


I och med detta så har jag även tagit ett beslut med Viktväktarna och det har varit att hoppa över alla möten och vägningar där på lokal. Jag kör numera bara online eftersom det är så jag nu har valt att räkna och kontrollera mitt intag. Jag har ju många tankar om att jag sedan ska helt klara mig utan VV men det känns ändå långt bort. Går jag inte ner något i April dock med Viktväktarna, trots stenhård träning, helt strikt med alla points i intag, då nej då då ska jag göra något annat. Om det så blir kostschema eller att bara räkna kalorier. Men vi får se, i April hänger jag Online med VV fortfarande:)
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer: