måndag 25 april 2016

SHOPPINGEN JAG LOVADE VISA






 
 
 
Obligatorisk minchoklad från storstaden och NK, som jag sa avnjuta när mitt godisstopp är över nästa helg:) Även en ny burk Te med smak av Champange och jordgubbar fick följa med hem 8den kan jag dock avnjuta direkt;). Ett nytt doftljus att ställa i sovrummet från Byredo. En skön sporttopp från Calvin klein (jag köpte även hem matchande underdelar till min käre hem, han blev mycket nöjd. Dock ångrar jag att jag inte tog några underdelar till mig själv men det ska jag nog snart råda bot på;) Från Tennet blev det bara nya servetter.
 
 

 
 
 
Det var nog den blekaste shoppingen jag fått till tror jag. Ordagrant. ingen färg här inte. dock var det inte någon färgmatchad shopping jag var ute efter, jag var inte ute efter något alls egentligen. Ville mest bara njuta av storstadspulsen lite och hänga med fina vänner. Men så då vet ni vad som låg i mina påsar;)
 
 
 
Happy måndag fina du < 3
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar över NK burken. Finns den i produktion igen lr är den är inköpt sen tidigare?

Ha en fin dag!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Hej, den är nog i produktion igen då, jag köpte den i lördags!

Kram

M

Anonym sa...

Kan du beskriva lukten på loose lips? /E

Anonym sa...

Hej.

Du vet att hållbarheten på NK mint endast är 1 vecka?!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Japp det vet jag! Det blir precis en vecka, på lördag ska jag avnjuta😊

E: Lite godis typ Fruktigt blommigt men fräscht ☺️

Kram

M

Anonym sa...

Tips om doftljus till dig BMB pink pepper luktar underbart! Prova det nästa gång du kommer inte ångra dig 📧

Sofia sa...

Vad kostar NK mint?

MITT VITA HUS sa...

Sofia: En son ask som på bilden runt 200 kr.

E: Tack för tips!

Kram

M