tisdag 5 april 2016

NY STALLOUTFIT















Nu kan nog bara de de som har samma kärlek till ridsporten som jag förstå. Lycka säger jag sitter inte i saker, men ibland kan man ändå vara så förbenat lycklig över en sådan sak som en ny outfit till stallet:) Känner att jag genast kommer ha så mycket bättre hållning och rida så mycket bättre nu;) Skämt åsido, säkerhet först och nu ska jag sluta nalla på ugnarnas hjälmar då jag köpt mig min egen. Har önskat mig denna ett tag och nu slog jag till. Den fina hjälm Samshield i shadowmattsvart blev det. Löv på den! Sen har ju ridbyxorna jag köpte för ett tag sedan blivit så stora att de trillar av mig bokstavligen... Hade ju ett par svarta nu, men nu slog jag till på ett par härlig vårbrun-beiga som man kan matcha både marint och svart lite snyggt med:) Dessa från Pikeur satt som smöret på mig, liiite högre i midjan vilket är att föredra när man har muffintopp;) Sen köpte jag mig en ny tröja att matcha min Spooksväst med. Hur snygg kommer jag inte vara;)


Så som ni förstår stannade vi till på Charlies i Jönköping idag, men vi hann även svänga in på vårt bästa Sharpman här i krokarna!




KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

Vinterridbyxor?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ha ha nej blev lite fel i länkningen där, får fixa till när jag kommer hem igen! De ser iaf ut så! Heter nog bara något annat i modellen😊 Blir lite svettigt med fleece nu😆

Kram

M