tisdag 5 april 2016

MINI-UTFLYKT























N och jag tog oss en tur idag på tu-man-hand medans tjejerna var i skolan. Jag idag har min nya vårjacka från Barbour på mig (för er som ville se den på), skor RM Williams, sjal från By MB, väska LV, solisar från Ray-Ban.






Tjingeling fina tisdag!






Hoppas ni mår fint vänner?! 


Här idag har vi som ni ser haft en bara-vi-dag tillsammans jag och min N. Vi har haft en intensiv period, känns som vi inte haft tid att pratat, tid att planera och drömma om framtiden, tid för varandra. Så vi tog oss en mini-utflykt för två då! Några timmar ostört från allt brus i vardagen. I vårsolen som blev till en disig dag satte vi oss i bilen på väg. Jag passade på att slå två flugor i en smäll och handlade lite jag behövt (ni ska få se sen;), men turen var framför allt bara så lugn och skön. Bara få sitta i lugn och ro och äta lunch, utan stress att man ska tillbaka till jobb, eller hämta skatter eller så. Man borde bli bättre på det där att rå om varandra, det blir liksom mindre slitigt då i ett förhållande. N och jag har ju trots allt tagit oss igenom 19 år tillsammans nu och jag hoppas det blir många fler, men som sagt man behöver egentid för att det ska funka. Det bästa nu med stora barn tycker jag, att vi har tid för varandra igen.


Nu däremot är det dags att köra vardag igen, middagstid, skjutsa till stall, och sen ett par timmar halvnatt på jobbet (jösses vad jag längtar till mitt nya jobb nu, känner mig så pepp och pirrig och vill bara att det ska bli Maj nu:). Hoppas iaf ni har en strålade tisdag och att vårsolen lyst lite på er idag!




KRAM











4 kommentarer:

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom sa...

mysigt

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni har haft :)

Jackan är supersnygg! Ska själv köpa mig en när jag oxå lyckats gå ner mer i vikt ;)

Kram Mi

Anonym sa...

Brahe hus! =)

Marita sa...

Härligt med lite tid tillsammans.
Så fin du är Mia. Jackan är ju
så himla fin. Det får nog bli en
sådan här med. Spännande med
nytt jobb. Ha en fortsatt fin kväll ❤️