fredag 29 april 2016

IBLAND HAR MAN TUR





























Ibland har man tur, riktig tur hej fru fortuna:) I veckan vann jag ett såå fint kit från Lily and Rose. Roseguld och glitter och jag ääälskar setet. Tusen tack för den fina vinsten < 3





Hej freeeedag - hej helgen!






Äntligen är helgen här och jag mår tusen gånger bättre idag hurra! Nu väntar tre lediga dagar tillsammans med de bästa. Det ska bli våra kära hästar och umgänge med vänner och bara ligga i soffan ihop och njuta av att vara ledig. Idag dock har jag startat helgen med att storstäda huset och fyllt på kylskåpet. Nu ska jag snart hoppa i mina stallkläder och åka ut till stallet och själv rida en sväng i skogen (känns som lagom motion nu när man legat sjuk ett par dagar, att starta igång kroppen med:).


Önskar er en toppenfin start på veckoslutet!




KRAM











3 kommentarer:

Helena sa...

Så mysigt med att rida en runda i skogen :) saknar hästarna och stallet nu när jag jobbar på att baka bebis :) trevlig fredag!

Anonym sa...

Grattis! Lilyrose är ju underbara! Har en ring som jag diggar skarpt! /E

Karin sa...

Wow,vad snygg du är! Ha en mysig helg! Och tack för en bra blogg!