onsdag 20 april 2016

HEJ SOLIGA LILL-LÖRDAG









Jag och Aurora i lördags, på min första lektion. Dressyr med mycket sidoförflyttningar = jag har ont i precis  h e l a  kroppen fortfarande. Herregud hur svårt kan det vara att koordinera kroppen, minns inte detta alls;) Måste lära mig slappna av i rumpan, hon går upp i piaff annars ha ha;)




Tjingeling finisar!





Här har jag startat morgonen med food-prepp. Nu blir det jobb i två dagar (det är då man behöver food-preppa rejält innan så man inte hamnar i några fällor;) sedan tar jag helg och i helgen blir det en mysig utflykt. Kan vara så att ni får hänga med;)



Men ni har ni sett vädret idag vänner?! Hurra blir alldeles lycklig inombords:) Strålande sol och klarblå himmel. Jag har börjat cykla till jobbet hej vardagsmotion. Så bli härligt att susa fram på vägen, istället för bara i en spinningsal;) Men i morgon blir det det ändå, måste svettas och köra lite hårt. Längtar. träning har blivit ett måste nu. Tänkt det tog bara ett par veckor, sen var jag där. Riktigt äkta träningsglädje:) Kan vara så att jag har väldens bästa hejarklack (Tack A, Tack C, Tack N < 3).







Gulle fina. Bästa bästa träningen på jorden måste ändå dock vara stallet:) Frisk luft, äkta kärlek, massa röra på kroppen. I förrgår red vi ut, galopperade på våriga grusvägar och bara njöt.



Nu got to go! Vi ses snaaart igen, men tills dess får ni ha en toppen dag:)




KRAM









Inga kommentarer: