onsdag 6 april 2016

GRÅTT UTE IDAG














Grått ute och grått inne idag!





Hej fina bloggvänner!





Idag sitter jag här i mysisar fortfarande. Lite segstartat är det allt. Dels är jag lite off för jag jobbade halvnatt i natt och blev väckt tidigt av telefonförsäljare morr, men också seg för det var å det gråaste ute idag. Nä nu vill man ju bara ha de där härliga vårdagarna när man får lufta vårjacka och bära solisar på nästippen:)


Idag har jag lite planering på schemat, dels med bloggen, men också lite annat. Har ett par roliga saker coming up här:) Men sen måste jag även deklarera för ridklubben och för mig själv och skicka ett gäng fakturor. Urtrist kontorsjobb mao:S Sen ska det planeras träningsschema här och matschema. Igår fick jag mess av min PT med en april-utmaning och den har jag antagit! Wish me luck:)


Men till er säger jag - ha en toppen onsdag nu, så ses vi snart igen:)




KRAM













2 kommentarer:

Diana sa...

Såå fina bilder, älskar dina bilder, så inspirerande och vackra.
Japp en grå tråkig dag, men det gör inget, jag är ändå hemma och vabbar. :D

Anonym sa...

Supersnyggt!! Bart ärmattan från? Tack Lina