onsdag 13 april 2016

GJORT BÄSTA HÅRBEHANDLINGEN












 
































Idag har jag varit hos bästa Sara på C2 Hårteam och fixat mig lite. Håret har känts allmänt vintertrött och nu när våren kommer vill man ju känna sig fin och fresh:) Idag körde vi en behandling som ska stärka håret från Olaplex. Ja det har ni kanske hört talas om, den nya revolutionen som fixar håret i ett kick, behandlingen alla stjärnor använder bla. mina favoriter The Kardashians;) Och jag måste säga att det blev verkligen sån skillnad. Ni har ju tidigare sett att jag använt denna inpackningen man kan köpa hem från Olaplex No.3, nu var det alltså salongsbehandlingen (kostar runt 750 kr på salong att göra detta och det rekommenderas att man gör ca 4 gånger om året, inte mer. Sen kör man hemma inpackningen 1 ggr/veckan hemma. Klipper man sig samtidigt går behandling + klipp på runt 1000 kr). Håret blev nu så mjukt och lent och blankt och känslan är att det är helt igen, bara efter en behandling. Kommer garanterat göra detta varje gång jag klipper mig (brukar ju blir 3-4 gånger om året, så det passar ju). Sen bara att få gå iväg på salong, ligga när och bli masserad i hela hårbotten, tvättad, fönad, serverad raw-food snacks och mineralvatten och bara koppla av och läsa nya magasin och skvallra lite med sin frisör. Bara det. Värt allt;)



Nu bäst att packa ihop sig här, idag blir det kvällsjobb och för er som undrar, jo jag jobbar faktiskt;) Fick en sån fråga här om dagen…



Ha en toppen onsdag vänner, så ses vi snart igen:)




KRAM











2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad snyggt! Jag har STOORT behov av hårfix men skjuter upp hela tiden och nu är det KATASTROF ... men nu blev jag peppad. /E

Nazima sa...

Åh vilket fint hår du har! Har hört då mycket bra om olaplex -behandling så jag är jättenyfiken på att testa.
Kramar