fredag 1 april 2016

FÖDELSEDAGSPRESENTERNA











Jag kan tänka mig ni är sugna på att se vad jag fick i födelsedagspresent?! Det brukar vara så;) Jag fyller ju inte jämt eller så utan bara 38, men jag äääälskar paket och det vet min familj:) 


Barbourjackan fick jag av mamsen här om dagen och idag kom tjejerna med två paket till mig på sängen (eller tre egentligen, fast en var inte inslagen men det var en tavla Alice gjort naaaww:) I ena paket låg den fina koftan jag sneglat på från Soft Goat. Alltså jag älskar dessa koftor, bästa plagget! I ett annat litet paket låg ett par fina örhängen från Lily and Rose. Underbart fina de med:) Sen fick jag även en slant till den där nya ridhjälmen jag behöver eller till ridbyxor ( hjälp mina jag har trillar av mig nu:) av mina svärföräldrar och pappa och lillebror.


Tusen tack alla som firat mig, alla hälsningar, sms och telefonsamtal och för att inte tala om alla som gratulerat mig på Fb och instagram. Man känner mig så älskad av er och jag är så tacksam över att ni alla finns i mitt liv på ett eller annat sätt < 3





PUSS & KRAM










6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis i efterskott <3

Wow vilka fina presenter! Så snygga :) Perfekta!

Hoppas få se en bild på dig med jackan....har själv gått och sneglat ett tag på denna jacka :)

Kram Mi

Lena* sa...

Roligt att fylla år........paket blir man aldrig för gammal för :=)
Det står på hemsidan att jackan är stor i storleken, tycker du att det stämmer?
Trevlig helg!
Kram Lena*

MITT VITA HUS sa...

Lena: Den är nog mer stor i storleken ja, men prova, man ser ju så olika ut i kroppen. Jag har tex. längre överkropp än ben och jag drar mer över byst/rygg tex. Vill du kunna ha tjockare tröja under, osv.

Kram

M


MITT VITA HUS sa...

Mi: Ska be Emma fota mig i den;)

Kram

M

Nazima sa...

Vilka fina presenter! Gillar verkligen koftorna från Soft goat, kanske dags att unna sig en sån till själv framöver?!

Smalltowngirl sa...

Superfina! Har också kikat på koftan men blir lite osäker på färgen... är det den beiga du köpt?
Och måste säga lite positivt - din blogg blev mycket mer personlig och roligare i mitt tycke i alla fall :-) sedan viktväktarna och hästarna blev tydligare i ditt liv. Tack för det!