fredag 22 april 2016

FINA FYND TILL GARDEROBEN

















Idag håller jag på att städa i vår wic, hänger in vinterkläderna för förvaring och plockar fram sommargarderoben. Packar även upp lite nya fynd som jag tänkte tips er om. Ibland hittar man guldkorn på Hm, och det är det här verkligen. Den cremevita klänningen med spets upptill. Åh. Så. Fin. Den. Är. Kommer bli perfekt till sommaren. Den hittar ni här. Sen har jag fyndat ur Hm's basic sortiment. Det är sådan plagg som är så sköna att bära till vardags. Denna klänning och denna. Den snygga kimonon hittade jag hos Asos här, också ett sånt där perfekt sommarplagg. Kan bäras lika väl till stranden över en bikini som till jeans och linne.




Det var dagens tips från mig till er:)




KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina! Nu vill vi se mannekängbilder! /E

Anonym sa...

Alltså, jag blir så inspirerad av din blogg! Oavsett om du skriver om inredning, mode, matlagning eller träning vill jag ha samma, samma! Allt ser så fräscht och fint ut... Fortsätt med samma härliga blandning, I love it! Hälsningar från copycat i Helsingborg ;-)