torsdag 14 april 2016

EN TORSDAGENS









Dagens jag: Tights och favvoklänning från HM, min rosa cardigan från Soft Goat och sneakers från Nike. Sorry för kass kvalité på kortet, vet inte vad som hände med inställningen på min lilla Canon, börjar kanske bli lite sliten;)





Tjingeling vänner!






Idag ska ni få en variant på en dagens igen, har gjort den tidigare. Lite kul med frågor och svar. Hoppas ni gillar:)



Dagens frukost: Idag riktigt mörkt pumpabröd med kalkonpålägg, gurka och mini keso. En variant på äggen, eller kvargen jag brukar äta;)


Dagens känsla: Häääärligt med vår, mycket längtan och förväntningar. Annars liiite trötter på mitt nuvarande jobb, vill bara till mitt nya;)






Dagens att göra: Sitta på trappen i solen en stund och försöka få till lite färg på min bleka nuna, blogga och läsa ett nytt magasin. Annars ska jag alldeles straxt göra mig ett gäng bananvåfflor (jo men jag har nog snöat in på dom;) och ladda om för ett spinningpass med bästa PT på Frisk Sport & Fitness. Hua, har ju sån träningsvärk fortfarande efter i tisdags så jag vetekatten hur det ska gå:S


Dagens inspiration: Läste om massa gott här nu i Elle Mat & Vin, ska nog baka en kaka till helgen till mina älsklingar. Jag ska inte äta den, men jag älskar att baka! Jag har lovat min PT - inget fikabröd eller godis i April, ingen vägning och 2 spinningpass + 1 styrkepass + 3 pw'sar i veckan. Bra utmaning va!? Älskar Camillas energi, hon ger mig inspiration:)






Dagens ser fram emot: Ja men mitt nya jobb…. Ser fram emot det hur mycket som helst. Schemat damp ner i brevlådan idag. Sååå taggad:) Sen att Berg & Meltzer startar på Femman ikväll, det med:)


Dagens cravings: Hrrm sa någon Bananvåfflor med kvarg och bär?



Nu solen igen - medans den är framme. Det gäller att passa på:)



Ha en fin kväll nu vänner!




KRAM











12 kommentarer:

Kristin/onlyfemale sa...

Åh vad snyggt!

Drömmer om den koftan jag med!

Kram

Anonym sa...

Ska du jobba treskift på AM ? //E

Anonym sa...

Snyggt!

Kan du inte ge lite tips på vad du köper för kläder till dina tjejer nu till vår och sommar, har själv tjejer i den åldern så det hade varit roligt.

Kram Ulrika

Anonym sa...

Hej!
Läser din blogg av och till, men betydligt mer på sistone!
Tycker den har blivit så mycket bättre och personligare, bra mix, fortsätt så!
Vårhälsningar från Ystad!

Anonym sa...

Du ser mulligare ut i ansiktet på bilden till vänster om man jämför med bilden till höger. Har du gjort något med den?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej nej inte gjort något! Bara vinkeln på kortet och lite olika objektiv! Fast just nu känner jag mig lite mer svullen, den tiden i månaden liksom...

Kram

M

MITT VITA HUS sa...

Eva: Jajjemensan😘

Kram

milla sa...

Förlåt, kan inte hålla mig..
"Mulliagare på bilden till vänster ?!??? Annan vinkel, men
Varför ens kommentera något sådant?!??
Med vänlig hälsning, Camilla Rehn

Charlotte sa...

Vilken onödig kommentar av anonym. (och en eloge till dig som ens orkar att alltid svara så trevligt till alla spydiga/onödiga kommentarer) Tycker du borde ignorera dom!! Du är superfin på båda bilderna! :) KRAM!

köksblandare mässing sa...

Trevlig blogg!

Anonym sa...

Jag håller med om onödiga kommenterarer, så löjligt!
Varför är det alltid så att dessa onödiga/spydiga kommenterar aldrig innehåller något väsentligt, eller ALDRIG en trevlig ton om man nu har en fundering eller liknande på ett inlägg????
Måste ju bara vara avundsjuka som många tydligen lider av idag.
Kram Monica

Lena sa...

Ja verkligen onödigt.
Kan vi inte LYFTA varandra istället?
TACK för all tid du lägger ner på bloggen!
TACK för att jag får så mycket inspiration av dig.
Både när det gäller träning, hälsa, mat och inredning.
Och att vi får följa med dig på din viktresa i med och motgång!
Kram Lena*