tisdag 12 april 2016

DAGENS LUNCH & VÅR IDAG MED









Dagens lunch i dag bestod av mumsig räksallad med massa grönt och avokado. Jag hade även dressing till men den är ej med på bilden, en lätt variant av Rhode Island-dressing:)






Älskar den här tiden på året när man kan äta mer sallads igen till lunch. Är så evigt trött på soppor nu efter vintern så det känns gott med en krispig fräsch sallad:)





Hej finingar!





Här ska jag alldeles snart hoppa i träningskläderna för 3! på raken passa på gymmet med bästa PT camilla. Spinning, ett kroppsbaserat pass som kallas Frisk, och ett mage pass. Wish me luck. Kommer nog vara liiiite mör efter det;)


Idag har det varit en lika underbar dag som igår, kanske något kallare men ändå våååår i luften. Jag har sportat sneakers, vårjacka och solbrillor och i love it:) Känner verkligen så mycket energi just nu, det bara myllrar i kroppen med små flitiga myror. jag vill till mitt nya jobb, jag vill träna, jag vill bara käka nyttigt och vara superhälsosam. Någon skrev en kommentar till mig att det verkligen kändes som jag fått mer energi! Så kanske det är, jag vet inte vad säger ni, ni som läser här och egentligen bara ser en bråkdel av mitt liv? 


Men nu dags att strax fylla på med mellanmål så jag har energin på max till träningen. Gissa vad det blir? Supergoda nyttiga bananvåfflor med massa bär och kvarg yummie!:)





KRAM












4 kommentarer:

Helena sa...

Åh så gott det såg ut! Tack för bra lunchtips :)

Anonym sa...

Så gott det ser ut! Jag avundas dig som har så mycket egentid, arbetar du inte längre?

Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: jo men klart jag jobbar, jobbar i allra högsta grad😆 Jobbat hela helgen och idag på morgonen, jobbar i morgon och nästa dag med, ledig igår! Bara väldigt effektiv när jag väl är ledig☺️😘

Kram

M

Nazima sa...

Vilken mumsig lunch! Älskar räkor så det får jag nog testa snart!