onsdag 27 april 2016

BLÅTT ÄR FORTFARANDE SÅÅÅ FLOTT




























Några nytagna bilder från vårt vardagsrum. Älskar det blå till det grå och visst är nya vasen lovely?! Hittade den hos Newport här i stan:) (Mattan är från Lindholms interiör och märket är NTK, bordet har jag beställt, soffan är en Engelsson, lampan i hörnet kommer från det gul-blå varuhuset, likaså gardinerna, lyktorna kommer från Skrufs och heter Tokyo och jag har hittat dom hos Esq i stan. Lampan i taket är från Artilleriet och den är av märket Le Broom, kuddarna är från ST, Garbo och från Room)





Hej fina ni!





Här är det inte bästa läget. I måndags efter att varit med Emma i stallet fick jag världens feberfrossa på kvällen. Hade känt mig lite krasslig under hela dagen, huvudvärk och värk i precis varenda cell i kroppen. Nu har det brutit ut ordentligt. Jag kurerar mig hemma och håller mig mest under duntäcket. Känner mig så superstressad av att inte må helt hundra. Maten, motionen, massa uppdrag och jobbet. Mina sista jobbveckor och jag är inte där:S Men man kan ju inte göra så mycket åt det. Äter B&J och ser på ser på favoritserier, i morgon är en ny dag - typ så!


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!



KRAM










4 kommentarer:

Susanne sa...

Vad är det för fina gardiner? Ikea förstod jag men har du namnet?
Så fint hos dig. Du har lyckats plocka ihop så mycket till en snygg helhet💛

Anonym sa...

Superfrustrerande att behöva vara hemma från jobbet, men jag brukar försöka tänka att är man sjuk är man sjuk och livet rullar på iaf. Hoppas du snart är bättre! / E

blandare mässing sa...

Snyggt

Viktoria_ sa...

Åh vilka fina bilder Mia, du lyckas alltid få till det så himla fint och inspirerande!
Det blåa gifter sig verkligen fint tillsammans med det grå och vita!
Jag är en Daglig följare på din Instagram och tack för all inspiration du ger mig genom den och din härliga blogg!
Trevlig helg/Viktoria_