lördag 23 april 2016

BLAND KÖRSBÄRSBLOM








Idag stod jag under blommande körsbärsträd tillsammans med mina vänner (och tusen andra turister;). En tripp vi bokat in för ett tag sedan, som blev helt perfekt tajmat till lite blomning:)





Har aldrig sett körsbärsträden i blom i Kungsträdgården tidigare, så i år blev det premiär för mig (och jag borde lära mig bloggposa liiite bättre så man slipper fula hakor på kort - note to self sträck på hakan ha ha ha). Kappa från Objekt, scarf och väska By MB, skor från RW Williams om någon undrar.






Ja snacka om att vi inte var ensam om att vara där och föreviga de vackra blommorna…






…men vi fotade loss ändå bland allt folk...






...och dog en smula och tyckte att sådan här blommor borde man få stå under varje morgon och boosta lite energi från!






Idag har vi firat vår vän A som fyllde år för ett tag sedan med en tur till Hufvudstaden. Hipp hipp för dig i efterskott fina vän < 3


I morgon lovar jag lite fler bilder från idag, om jag nu får ordning på iPhoto som precis havererade:S



Natti natt vänner!




KRAM











1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar din blogg, och jag älskar dessa bilder.