fredag 1 april 2016

BÄSTA FÖDELSEDAGSMORGONEN














Jag och Aurora idag denna härliga vårmorgon.




Tjingeling 1:a April!






Hurra hurra hurra för mig idag för idag är det min födelsedag (inget skämt;). Blev så fint uppvaktad på sängen med frukost av mina fina skatter i morse, paket och frukost på sängen och fin sång. Det värmde i mammahjärtat kan jag säga, att jag har så stora fina tjejer som kan fixa så fint till sin mamma. 


Nu ska vi strax fira lite mer här hemma men ni ser ju ovan vad jag gjort idag, bästa bästa födelsedagsmorgonen kan jag säga. Aurora bjöd på en riktigt härlig tur i vårsolen, med stor fin rund galopp utan att bocka av mig;) Hon är fantastisk den hästen, lugn och trygg och klok men ändå pigg och framåt (dock ibland lite busig och lite snubblig;). Vi börjar så komma överens nu hon och jag! Men jag tänker ofta på hur lång tid det ändå tar att bli kompis med sin häst. I början var jag lite rädd för henne efter som hon är gigantiskt med stora kliv och jag blev varnad för stora bocksprång (detta är en fin fin dressyrhäst som kan både piaff och passage men som inte är riden så mycket i skogen, vilket gör att hon tycker det är nu skitkul att gå ut på tur:) och jag har ju mest ridit mindre hästar tidigare. Men nu så, nu är vi kompisar jag och hon:)


Hoppas ni får en fin dag och inte blir lurade för mycket (jag frågade N i morse när han ringde Facetime och han sett något april april skämt än, då sa att att "ja nu gör jag ju det"… Ha ha det tog ett tag innan polletten trillade ner och oj vad kul han tyckte det var, jag not so mutch;).




KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Fyndig snubbe du har !!! <3 GRATTIS på din dag, hoppas den fortsätter bra! Kanske lite bubbel till kvällen ! /E