söndag 13 mars 2016

VECKANS VV





Kom ni ihåg förra veckan vad jag skrev? Att jag kastat ut vågen?!


Det har gått över förväntan, jag har dock fått träna hjärna till att inte gå och hämta den. Men jag har inte tjuvväg mig. Lördagar dock, då behöver jag ju väga ig för att se vart jag ligger, om jag behöver sänka eller höja min Smart Points budget. Är ju inte redo att lämna mitt Viktväktarna än;) Nu igår stod vågen på -1,9. Kan man hoppas det vänt?! Iaf så är känslan i kroppen så bra, känner mig "smalare" "thigtare". Nu ska jag fortsätta på samma spår som jag kört på i veckan, att inte väga mig. Träning i veckan som kommer, kommer nog inte bli lika mycket som den vecka som varit tyvärr, dels pga. jobbtider och sedan lite annat.


Förresten vad kul att ni vill ha ett gästinlägg från en PT, ska se nu vad jag kan ordna:)




KRAM









4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Jag har tappat tre kilo på fjorton dagar med lchf och PW promenader fast då har varje promenad varit ca milen ibland mer ! Tjao kör hårt!!!! Hälsningar från mig som gillar lchf <3

Anonym sa...

Härligt för dig! /E

Anonym sa...

Så jäkla duktigt av dig!!!!!! Stor slängkyss!
Jag som inte följt dig från början..vad (och när) vägde du från början och vad väger du nu?
:Hanna

MITT VITA HUS sa...

Hanna: Tusen tack < 3 Jag har aldrig avslöjat själva vikten i sociala medier, är inte redo för det. Kanske någon gång kommer göra det, vem vet. Just nu får ni bara summan av själva kilona jag gått ner hitintills. Just nu är det exakt - 37,8 kilon (varav - 34 är med Viktväktarna, hade gått ner lite innan jag startade med dom januari 2015), totalt i höstas var det - 40,1. Jag kämpar med att bli av med julkilon men har nog även byggt lite mer muskler av fettet då jag väger samma men minskar i cm runt om nu.

Kram

M