tisdag 1 mars 2016

VÄLKOMMEN VÅREN & BUSY AS A BEE









Våriga pärlhyacinter har fått plats bland vinter pyntet. Jag är sugen på att göra mer vår här hemma nu och ta bort mycket av alla inredningsdetaljer som hör vintern till:)





Hej Mars månad!





Äntligen är våren här:) Eller hur?! Även dom det är vintrigt kallt ute och lite snö ligger kvar så är det faktiskt mars månad och där med den första vårmånaden.


Hann aldrig kika in till er igår, det var fullt upp här hemma. Igår startade jag morgonen på hästryggen och en riktigt härlig uteritt på ett piggt halvblod. Jo hon testade min balans ordentligt med diverse luftturer;) Sen var jag på mitt nya jobb och skrev på lite papper. Jo så är det. Jag ska börja på nytt jobb i Maj. Något jag så länge velat testat - nämligen akutsjukvården Känns riktigt bra och jag ser så fram emot det även om det kommer bli supertufft till en början:) Sen gick eftermiddagen i ett med skutts av barn till stall och andra aktiviter och sedan var jag och tränade på kvällen. kan säga att jag var helt slut som artist när jag kom hem. Idag startade jag morgonen med en ordentlig power walk för att mjuka upp stela ben:)


Nu är det dags att ge sig mot jobbet. Ni får ha lite överseende denna vecka om inläggen inte kommer dugga tätt. Har nämligen ett ganska tajt schema:) Men tills vi ses igen får ni ha det alldeles toppen vänner!





STOR KRAM









3 kommentarer:

Cecilia Söderlund sa...

Vad spännande med nytt jobb. Grattis :-)

Diana sa...

åh men vad kul med nytt jobb, grattis till nya jobbet, hoppas du kommer att trivas!!

jättefin bild, älskar all med inredning nuförtiden. :D

Uouo Uo sa...



great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات