lördag 12 mars 2016

VACKRA TULPANER & DET VANKAS JOBB HELG












På matbordet idag står fina franska nudefärgade tulpaner i daggen.





Hej sköna lördag!





I morse vaknade jag såå seg! Kändes som det värkte mer i varenda muskeln än de gjort de tidigare dagarna i veckan:S Det är träningen. Min otränade kropp svarar med att göra sig hörd haha. Bara bita ihop och köra det bestämda passet idag med;) Men nu är det gjort. Jag laddar för jobb-helg (inte så sugen kan jag säga, hade mycket hellre velat vara hemma med familjen eller vara med Emma i stallet (hon håller på att ta grönt-kort i helgen så vi kan börja tävla på riktigt sen:), sedan slappat i soffan och sett på mello. Men men, det här är mitt liv, jag har valt att arbeta så här, jag är inte en person som skulle klarar av att bara jobba dagtid. Det här passar mig bäst:)



Hoppas ni får en skön lördagskväll vänner < 3




KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har just hittat din blog och tucker my kept om den!! Kom på några frågor till dig,då jag inte följt dig så. Länge, hop pas det är ok? Jag förstår att du valt att ändra dirt liv, har det varit svår touch har du tips på att slaps förändring? En Annan foundering är hur du tänker kring pengar och att shoppa? Ser att du har my kern superfina och rätt dura saker, hur tänker du? Hur får du ihop det? Hop pas det inte var för privata frågor, Kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Min livvstilsförändring har inte varit så där jättesvår, jag hade liksom bestämt mig att ta tag i viket så jag kände mig väldigt motiverad. Jag tycker det nog är svårare nu, att behålla motivationen. Jag får ta till alla möjliga knep och försöka fokusera på målet:)

Ang min ekonomi så är den privat, men jag jobbar och jag tjänar ganska så bra;) De dyrare sakerna sparar jag till, jag köper mycket hellre tex. en dyr fin va som jag vill ha och önskar mig, än åker till Ullared eller likande och bränner lika mycket pengar på en massa saker om jag säger så;)


Kram


M