måndag 7 mars 2016

TOKYO














Alltså de är sååå fina de där Tokyo lyktorna (eller vaserna) från Skrufs. Fanns med på min önskelista här och nu har jag köpt mig två, en liten och en stor. Jag skulle kunna tänka mig köpa ett helt gäng och placera ut lite här och där i huset för när den lyser, jag då är den som finast. Jag köpte mina på Esq här i stan (som tyvärr ej har netbutik än). Knep den sista lilla men den kommer säkert in igen, stora fanns det fler av:)





Hej hallå finingar!





Nu har jag jobbat klart för idag och jag lovade ju visa er vad som följde med hem från stan i lördags och ja det ser ni ovan:) Nu ska jag hoppa i gymkläderna, käka mellis, skjutsa till hoppträningen och lämna loppan hos farmor & farfar en stund och dra på spinn. Pepp på det just nu men känner att benen är sega redan efter i lördags;)



Vi ses i morgon igen vänner!




KRAM












7 kommentarer:

Claudia sa...

Vad fint! Var har du köpt spegelbrickan?

Lena sa...

Är det den lilla som är 10 cm hög?
Karm Lena

Lena sa...

Claudia;Brickan heter Magreas och kommer från Svenskt Tenn och kostar 2900:-

Annika sa...

Superfint! Och vad fint du har hemma. Ha en fin dag. Kram Annika

MITT VITA HUS sa...

Caludia: Precis som lena skriver, från Svenskt Tenn:)

Lena: De är 13 och 15 cm höga:)

Annoka: Tack rara < 3


Kram

M


Claudia sa...

Tusen tack för era svar!

Diana sa...

Hej, vart kommer din ljusgråa matta från? Hälsning Diana