tisdag 15 mars 2016

TÄVLING - VINN ETT PÅSKÄGG FRÅN GEORG JENSEN
















Tävlingsdags… 


Vill du villa ett påskägg i silver från Georg Jensen och fina butiken 200m2?!? Ja du hörde rätt, ett vackert sånt där litet silverägg Legacy kan du vinna (värde 549 kr) . Läs noga här för instruktioner! Tävlingen hålls på mitt instagram @mittvitahus, där ska du först följa mig och sedan @200kvadrat, du ska tagga 3 vänner sedan under bilden som du tror vill vara med i tävlingen, och länkar du i ditt konto har du extra chans:) 



Skulle det absolut vara så att du inte har instagram men vill vara med går det såklart att lämna en kommentar här på bloggen med ditt namn och mailadress och en kort motivering till varför du vill vinna.



Tävlingen avslutas den 22/3 2016 så du hinner få hem ditt ägg till påsk och hinner fylla det med gotte:) 
(ev. vinnarskatt betalas av vinnaren)











Jag har fyllt mina ägg med massa gott från Anton Berg och Årechoklad, nu gäller det bara hålla tassarna borta;) Årets påskris är även det pyntat. Samma stuff som förra året, George Jensen silverhängen och de vackra porslinsäggen från Royal Copenhagen (skulle vilja ha fler, slog sönder två förra året:S), och så lite påskfjädrar i pastell från Lagerhaus, därifrån kommer även glasäggen.



Lycka till nu!




KRAM











17 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla fint!! Jag är självklart med i tävlingen på instagram! Hoppas nu på lite tur så här till Påsk!
Med vänlig hälsning, Jennie

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla om det vackra ägget. Hoppas det går bra även utan instagram. Det skulle verkligen ge mycket glädje. Hoppas på tur./Anki

Anonym sa...

Åh, så fint ägg!
Jag är en "sådan där" som varken har facebook, blogg eller instagram, men jag älskar så klart att kika in på olika bloggar och få inspiration av er som så öppet och härligt delar med er av tips, ideér, bilder m.m.
Gillar din blogg jättemycket och dina fina foton!!!
Jag har aldrig vunnit någon tävling förut och då menar jag ALDRIG, förhoppningsvis min tur nu!
Med vänlig hälsning Monica

Anonym sa...

Har inte Facebook eller Instagram....

Min födelsedag är 22 mars när tävlingen slutar och ingen skulle bli gladare än jag som "inredningsnörd" att få en sådant fint påskägg från Georg Jensen i födelsedagspresent.

Hoppas!!

Mvh
Anette

Lena sa...

*****En tjej utan insta skulle bli väldigt glà
att i detta ägg få lägga choklá......
Utflugna sönerna kommer hem till påsk nu
och då måste hemmet vara fyllt av ägg ju.....
I Linkan bor en som ibland besök få,
ner till 200m2 vi då alltid gå.
Sist en Klong fick följa med hem till oss
alltid hittar man något där förstås.
GLAD PÅSK önskar jag dej
och tack för all inspiration du ger mej*****

Anonym sa...

Åhh vad tjusigt du påskpyntar, lätt och fräscht. Gulligt av dig att vi utan fb och insta får vara med, inte så vanligt.. Har mest gammalt töntigt påskpynt typ kycklingar och sånt barnen gjort. Så jag skulle bli överlycklig att få uppdatera påskpyntet med det vackra ägget. Tack för en fin blogg, och grym vikt och träningsinspo! Mvh malin Skoglund

Anonym sa...

Jag har ställt samma fråga två gånger, varför får jag inget svar?

//Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: Oj ledsen jag har nog missat din fråga:/ vad är det du undrar?

Kram

M

Marita sa...

Så klart vill jag vara med och tävla
om detta vackra Georg Jensen ägg
🐣💛🐣

Anonym sa...

Jag vill såklart också vara med och tävla om det super fina ägget!! Ett sånt vill man ju ha när man ser hur fint du har påsk pyntat med det:)
Mvh Anki

Anonym sa...

Inte via instagram men via Din fina blogg. Ett vackert påskägg fyllt med kärlek, stolthet och godis vill jag ge till vår dotter Louise som har Diabetes Typ1. För att hon varje dag krigar med en sjukdom som styr livet 24 timmar om dygnet. För att hon är så duktig och noggrann med att röra sig och äta rätt (som är det enda man kan göra för att försöka parera diabetes typ1 så mycket som det går. Men påsk är det bara en gång om året och då ska vackra ägg fyllas med godis och ges till den vackraste dotter.

Mvh Lotta
charlotte.gattzen@skandia.se

Liw sa...

Åh så fiiint!
Jag vill gärna vinna, i den kan jag nog få ha mitt påskgodis för mig själv... det jag måste hålla igen på nu inför bröllopet så klänningen passar :)

Jennifer sa...

Hej! Åå vilken härlig tävling, och så himla gullig och snäll du är som låter oss bloggläsare få delta! :)
Tack vare inspiration av dig har jag fått motivation till att ta tag i mig själv och börja äta och träna på ett sätt som är bra för mig. Det är inte bara en dans på rosor, men jag har ju följt din resa och vet att det går :) Skulle jag vinna skulle ägget inte proppas fullt med allsköns godis, nej nej. Jag har lärt mig att njuta med måtta. Istället skulle jag lägga mina väl utvalda favoriter, helt enligt pp, däri och inte bara njuta av smakerna utan även med ögonen. För Georg Jensen-ägget är verkligen fint och skulle kunna användas mycket längre än enbart till påsk. Det skulle vara en så himla fin belöning, lagom till mitt första delmål. Du har lärt mig att uppskatta hela resan!
Du har verkligen inte bara gett mig inspiration med inredning som var anledningen till att jag hittade hit, utan även för att förändra mitt liv till ett hälsosammare.
Tack Mia! Kram!
(håller båda tummarna hårt, kanske är det min tur att vinna. Man kan ju alltid hoppas:))

Jennifer jennifer.ohman@hotmail.com sa...

Tror inte min mailadress kom med i min kommentar? :S

Kalles blogg sa...

nice

Anonym sa...

Hej igen! Glömde lämna mailen poppenmalin@hotmail.com , om jag skulle ha turen med mig.. Kram! malin skoglund

Edun sa...

Jag skulle gärna låta detta vackra ägg få lysa lite extra i påsk och för att fira min mans födelsedag som blir i efterhand då nyfödd bebis och lång sjukhusvistelse gjorde att den liksom glömdes bort lite. Nu är alla hemma igen dock och vi satsar på extra allt till just påsk istället. Håller tummarna för att vi blir de lyckliga!