måndag 28 mars 2016

NYTT ERBJUDANDE







Tjingeling Annandagpåsk!






Här idag är påsken slut för min del, iaf när det kommer till påskmat och påskgodis;) Idag startar jag en till kur som jag fått testa i samarbete med Yves Rocher - en slimming kur:)


Här hittar du kuren om du med vill testa! Förra jag testade var faktiskt riktigt uppiggande, kände mig fräsch och det kändes verkligen som man kissade ur sig massor slagg. 


Denna deal kostar endast 279 kr (men produkterna du får har ett värde av 607 kr). Kuren innehåller en detox med grönt te som man dricker under 10 dagar som hjälper kroppen att bryta ner fettdepåer och främjer kroppens utrensningsmekanism. Sen får du även två slimmingprodukter ett serum och en gel, som ska bli riktigt kul att testa:)





KRAM












1 kommentar:

ambivalenthome sa...

Jag är ju så förbannat svag för allt som har ordet Detox i sig ... kan vara råttgift och det spelar ändå ingen roll liksom.

Hahaha


Ha en underbar dag finaste du!

KRAM

PS: Jag kommer att ta kontakt med dig lite senare på mejlen och komma med en skamligt förslag. Nej dåå, jag förklarar sen ;)