måndag 7 mars 2016

NY VECKA - NYA MÖJLIGHETER







Trotsar måndagshumöret och den tidiga jobbmorgonen och peppar mig med ett skönt citat (från pinterest). Idag ser jag fram emot min lunchlåda (innehåller rester från gårdagen vilket var kyckling och rotfrukter i ugn), min nya härliga kollega jag skolar in, och att jag i eftermiddag får pussa en mjuk mule innan jag drar mot 60 spinn. Man kan liksom ha det sämre och man väljer vad man fokuserar på;)


Jag hoppas hinna kika in till er lite senare mellan allt detta och visa er vad jag köpte i en av mina favoritbutiker i stan i lördags som jag såg på instagram att ni var sugna på att se (något från min önskelista kan jag ge er som ledtråd;). Men tills dess, ha en alldeles strålande start på nya veckan. Som sagt ny vecka, nya möjligheter:)




KRAM










1 kommentar:

Rebecca Pecci sa...

Exakt! Det blir vad man gör det til:) Och sen att det är ljust när man går till jobbet och när man kommer hem gör ju inte saken sämre. Lovely!
Kram fina du!