lördag 12 mars 2016

NY OUTFIT TILL GYMMET










Bästa sättet att bli pepp på träning är att köpa en ny outfit;) Nä vars, så är det ju inte, men det hjälper lite tror jag:) Förra året så här års hade jag tror jag två par byxor i min låga med tränignskläder, nu har jag betydligt fler. Några har jag redan krymt ur och nu fyller jag på men mindre och mindre storlekar hela tiden, vilket känns sååå härligt. 






Jag har även avverkat ett gäng skor och nu fyllde jag på med ett par till som jag bara ska ha inne. Jag kör ju favoriten från Nike, har ett par utprovade Asics men sjutton jag får så ont i hälen av dom:S Dessa Nike Air Pegasus är modellen de heter, mina favoriter. Jag hittade dom på Stadium i denna ursnygga gråa färgen.





Kläderna är från dito. Soc är märket på allt och det var i så himla coolt mönster så jag kunde inte låta bli det:)





 "Push yourself"





Ingen har missat att jag hänger på Frisk Sport & Fitness va?;) Bästa stället:) Förresten, vill ni ha ett gästinlägg från min härliga PT Camilla? Är ni sugna på det? Hon gör nämligen sånt hörde jag henne viska… Räck upp en hand i så fall i kommentarsfältet så ska jag fixa:)




KRAM









12 kommentarer:

Anonym sa...

Tränar du med Pt alltså förutom din spinning och body combat?
De flesta pt jag kört med eller hört förespråkar ju fria vikter annars framför gruppass. Kan du inte berätta lite om ert upplägg? Tränar du varje pass med henne? Är hon med dig då?
Ja du hör ju många frågor :)

Anonym sa...

🙋 /E

Anonym sa...

Ja jättegärna, vad roligt!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Body Combat? Jag har kört Body Pump;) Camilla jobbar som både PT och gruppinstruktör på Frisk, med henne har jag hitintills kört Spinning och Body Pump med, tanken är att hon ska sedan göra ett program till mig och hjälpa mig med gymmet, så än har inte hon och jag något upplägg men det är på g:) Jag sa till henne att ni är så himla många som undrar över det här med träning och kost och som följer mig på min resa, ni som inspireras och ni som tar pepp härifrån, då sa hon att jag kan skriva ett gästinlägg på din blogg om du vill, så därför tänkte jag höra om ni var sugna på det:)

Kram


M


Elin Nilsson sa...

🙋🙋🙋🙋

Anonym sa...

Då ber jag om ursäkt om det är body pump du kör. Lycka till!

Anonym sa...

Ja tack! 😊

Anonym sa...

Har alltid älskat asics skor men får tyvärr oxå ont i hälen av dom nu. Dom har tydligen problem med deras hälkappor 😣

Hanna Anderson sa...

Kan du lämna en länk till kläderna? Jag älskade de linnet. Men jag hittar inte sidan. Tack❤️

Anonym sa...

Kan du skicka en länk till linnet? Jag älskar det. Det kommer bara till en E bok sida. Tack ❤️

Anonym sa...

Kan du skicka en länk till linnet? Jag älskar det. Det kommer bara till en E bok sida. Tack ❤️

Anonym sa...

Kan du skicka en länk till linnet? Jag älskar det. Det kommer bara till en E bok sida. Tack ❤️