lördag 5 mars 2016

HEJ LÖRDAG & HEJ DEN EFTERLÄNGTADE HELGEN









Fredagsblommorna står så vackra på bordet i vardagsrummet idag. N hittade dom i en mataffär och kom hem med, jag tror de är de vackraste tulpanerna jag nästan sett. Tack hjärtat för dom.





Jag har tänt ljus och satt mig framför datorn för lite jobb här i vardagsrummet. Utanför fönstret är det ganska grått idag men det gör mig inget. Jag är ledig och det är så skönt.




Tjingeling vänner!





Äääntligen är det helg. Som jag har längtat efter den denna vecka. Har jobbat massor och har haft en väldigt hektisk vecka. Känt mig trött, seg och ur form. Huvudet har inte riktigt hängt med. Nytt jobb, tankar som snurrar, jag skolar in en ny sköterska på jobbet, bloggarbeten, styrelsemöten, planering inför sommaren för att få ihop livet med familj, barnen, ridläger, skolstart och kanske en efterlängtad solsemester. Helt enkelt liiite mycket på en gång:S Men nu idag kom kraften tillbaka. 


Har precis rivit av ett 60 minuter spinningpass med älsklingen och våra vänner. Så himla himla kul med träningskompisar. Vi försöker faktiskt få ihop det nu någon dag i veckan och träna ihop:) Dock har jag en formsvacka med vågen, vi är inte sams alls just nu. Hur mycket jag än "jobbar på" så vill den inte. Jag har nu slängt ut den efter pepp från er alla (suckade ju lite i morse på instagram och jag ska ta upp er på råden att låta vågen "vila" nu några veckor). Nu är det full fokus på att äta rätt, bra och träna på. Jag ska bli mitt bästa jag.




KRAM












1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du redan är ett väldigt bra "jag" :-)
Men, det är klart att jag önskar dig att må bra och känna dig nöjd!
//Ingela