fredag 11 mars 2016

HEJ FREEEEDAG























Idag hälsar jag lite på våren i min nya vårkappa och mina nya sneakers. Åh vad det känns härligt (misstänker dock att frusna jag kommer frysa lite grann, men är det inte det man brukar göra på våren?! Fast mamma sa att man ska svettas in våren och frysa in hösten;). Kappan såg jag tyvärr redan var slutsåld men den är från Object, den fina våriga By MB sjalen finns här, och sneakers här.





Tjingeling fina fredagen!






Vad jag känner mig mör idag, ni anar inte. Träningspassen igår tar ut sin rätt idag. Men det känns härligt ändå, när det liksom värker i musklerna, då vet man att det gett något;)


Ska alldeles strax ge mig ner mot stan en sväng. Lunch med fin vän väntar och så lite fredagshandling. Så sugen på en fin blombukett och ett nytt härligt doftljus och så ska jag köpa med massa hemmakvällgodis till tjejerna så det blir riktigt fredagskänsla här hemma i eftermiddag:) Önskar bara någon kom och städade huset åt mig så jag slapp göra det själv;) Funderar lite på vad man ska laga för gott i kväll också, har ni några bra tips (gärna nyttigt;)?


Tills vi ses igen säger jag, ha den allra finaste fredagen och start på helgen vänner!




KRAM










5 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Tjusigt - men jag vägrar att frysa denna vår, så jag sportar nog fodrat ett tag till :). Ha en fin fredag!

Anonym sa...

Tusan vilket självförtroende Och energi du strålar. Go girl Och Trevlig helg!! Kram Nina

Hemma på Sjuan sa...

Snygga kläder och fina bilder på dig. Ha en fin helg, kram

Anonym sa...

"kappan" tycker jag var i tunnaste laget, dessutom väldigt trånga och långa ärmar, så en värmande tröja är omöjlig att pressa in. Jag skickade tillbaka den!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Vad trist att du inte gillade den, alla är vi ju byggda olika, så det kanske inte var din modell:S Den är ju ofodrad så det är ju tunt, om man vill ha en fodrad tror jag dock man får lägga ett par kronor till mot vad denna kostade;)

Kram

M