onsdag 30 mars 2016

GOD MORGON ONSDAG








En ny liten söt kruka står på köksbänken här, en Cloudy som jag hittade hos Newport igår. Paris-underlägget är en present från min vän A, tror det med kommer från Newport, den ribbade skålen som skymtas får jag alltid frågor om, den har jag också fått av en vän nu för drygt 6 år sedan i examenspresent, och den kommer från Fide Fajans på Gotland där hon bor:)






God morgon onsdag!





Oj oj vilken träningsvärk jag har. Ni anar inte. Den började komma igår kväll och idag nu när jag vaknade - aj aj säger jag! Det är liksom skönt, men ändå inte om jag säger så;)


Igår var jag på stan med flickorna och min mamma som är här för att fira mig (ja det är snart min födelsedag:). Vi lunchade gott och myste på fik och gick och gjorde stan i vårsolen (vårjackor på och solisar på näsan, huuur skönt?!:) Tjejerna var mycket nöjda, äntligen lite mormor mys! Idag hade jag en sak planerad men den blev tyvärr inställd (och egentligen kändes det skönt att slippa gå upp fem och få sovmorgon istället, så det gjorde inte så mycket). Nu tänkte jag att jag istället ägnar dagen åt att baka något gott:)


Hoppas ni mår fin annars vänner!? Önskar er en riktigt fin dag:)




KRAM









5 kommentarer:

Anonym sa...

Cloudy krukan har jag också tittat på, vilken storlek är det på din kruka?

Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: Oj det kollade jag inte på, men liten tror jag kanske😊

Kram

M

Anonym sa...

Den skålen fra Fide Fajans er så fin! I sommer skal jeg endelig til Gotland igjen og håper å få meg en da. Vet du ca. hva den koster?

Ha en fin dag :-)

Hilsen Anita

Mallansvardag sa...

Så fint ✨
Varifrån kommer den fina hushållsrullen?
Önskar er en underbar helg med massvis med sol.
Kram Malin

MITT VITA HUS sa...

Malin: Den kommer från Ferm Living, finns hos bla 200m2 (du hittar länk i högerspalten;).

Kram

M