lördag 26 mars 2016

GLAD PÅSK






Hej på påskafton!





Ledsen att jag inte hann kika in igår till er men full fart (fast den var en långfredag;). Jag jobbar hela påsken tyvärr, kanske att jag skrev det!?:S Men men nu är halva helgen gjord och i veckan vankas det påsklov:) Vad gör ni då bloggvänner? Bara mumsar godis och hänger med släkt och vänner? Jag har faktiskt mumsat lite påskgodis idag, kunde inte låta bli när det stod framme på jobbet;) Men sååå gott. Det värsta är när man börjar kan man ju inte sluta;) Här ska vi äta påskmat snart och jag ska alldeles strax in i duschen och fixa till mig lite innan. Jag ska äta massor god lax och lite sill och kanske en köttbulle eller två, ska bli gott det med. Men sen får det vara bra med gott i påsk känner jag:)



Och ni glöm inte klockan inatt nu, nu ställer vi ju om till sommartid hurra:)





KRAM & GLAD PÅSK











1 kommentar:

Anonym sa...

Wow vilka stora ägg!!! Vore kul att få se innehållet!! :-))
Glad Påsk!
/Johanna