torsdag 3 mars 2016

FYRA FAVORITER








Fyra favoriter just nu hos mig när det gäller hud, hår och doft är dessa ovan.






Mitt hår är just nu sååå skört och jag fick tipset av min frisör att behandla det med Olaplex (no.3). Jag gillar. En härlig inpackning och håret blev superiet och fint efter. Ansiktet smörjer jag med en ny kräm jag hittade här från min favoritserie Teoxane. Dock använder jag bara denna till natten. Kroppen smörjer jag med Camellia Cream från Body Shop, den doftar helt ljuvligt. Parfym just nu är favoriten Valentino's nyaste Donna (såg att det just nu fanns en rabatt här på 20% off på den - tips!). Den doftar precis så som jag vill att en parfym ska dofta:)





Hej fina ni!





Redan torsdag här och jag har precis kommit ur duschen. Nu blir det smörja från topp till tå och snabbt hoppa i kläderna och åka mot jobbet. I morgon ska jag ta helg och njuta av några dagars ledig efter en hektisk vecka. Ja denna vecka har det varit fullt upp precis hela tiden phu. I helgen ska jag nog mest göra ingenting förutom att träna, njuta av hästarna lite och bara vara tillsammans med familjen. Har ni några härliga planer? Jag hoppas vi får sol och härligt vårväder iaf:)




KRAM










1 kommentar:

Schlafzimmer planen sa...

Very fine ideas for Wellness, thank you for sharing.
Kind regards, Gerda