onsdag 30 mars 2016

EN TIDIG FÖDELSEDAGSPRESENT









Igår fick jag denna fina Barbour vårjacka av mams i födelsedagspresent (hon ville dock att jag skulle ha den i beige som fanns hemma eftersom hon tyckte den var fin till mitt mörka hår och kanske lite mer vårig, men jag kände att svart var mer jag:) Johnell's var så snälla och tog hem den åt mig, då den var slut i min storlek i butik just igår. Nu hoppas jag den kommer hem snart, hemskt gärna tills på fredag:) Så glad för den, en riktig klassiker som kommer hålla många år framöver:)


Här hittar du jackan, om du med är sugen!




KRAM











8 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Åh har redan en! Visst är de underbara :)

Kram Fia

Anonym sa...

Verkligen snygg.
Får man fråga vilken storlek du tog, funderar själv på att beställa en.
Det är ju alltid lite svårt om man inte har provat innan.
Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Anna: Stl 44 tog jag, vill kunna ha en tjockare tröja under! Dock lite tveksam om jag kanske skulle tagit 42 istället! Det är så svårt när man gått ner så mycket men vill gå ner mer😬

Kram

M

Anonym sa...

Ja, den är så fin! Äldste sonen har en liknande (fast herrmodell). Jag vill också, men har några kilo kvar att gå ner innan jag kommer i en. Blir peppad av din målmedvetenhet, och alla fina kläder du kommer i nu:D

Nästa år ska jag köpa en:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Jag har den jackan o de är väldigt stora i storlek..

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ja jag tyckte med de var rymliga, provade en annan modell i 42, den kändes mer kort och snäv över ryggen!


Kram

Anonym sa...

Jättesnygg! /E

Anonym sa...

Tack för ditt svar
/Anna