söndag 13 mars 2016

EN ÖNSKELISTA - DET VANKAS FÖDELSEDAG




















Om inte riktigt tre veckor är det min dag och jag är ju löjligt förtjust i paket. Så jag tänkte att jag snickrar ihop en liten önskelista för den som undrar:) Inte för att jag fyller jämt på något sätt men ändå, det är ju min födelsedag och den måste ju firas;) 


Just nu så dog jag en smula när jag fick se att Artilleriet lanserade en plansch helt i min smak. Skulle så passa in med de jag redan har på väggen i köket om jag säger så. Direkt upp på önskelistan hamnar en Atelier Graphique Fruits de mer no. 1. Lika tomt som det är på kläder i garderoben, efter den stora viktnedgången, är det i underklädeslådan. Skulle gärna mysa runt här hemma i dessa Calvin Klein undisarna från Twilfit. Sa jag att en Pallo stod på önskelistan. Lite hypad kanske men jag gillar ändå;) Skulle vara fin med årets påskris by the way! Sen vi köpte Mille Notti lakanen i julklapp till oss själva kan jag inte sova i något annat, tvättar och bäddar i igen. Ett par i ljust grått - ja tack!




KRAM












Inga kommentarer: