torsdag 10 mars 2016

EN BÄTTRE TORSDAGSMORGON









Utsikten från hästryggen i vårsolen när dimman stiger från marken, ljudet av vårfåglar som vaknar, ljudet av tystnad, ljudet av galopperande hovar i marken. Ja en torsdag kan vara tusen gånger sämre än så här:)



Hej fina bloggisar!





Nu har jag fått lite mat i magen och nu sitter jag här och försöker ladda om till spisningen ikväll. Har grymt träningsvärk i överkroppen efter igår och dagens ridtur innehåll några luftturer så jag fick verkligen testa balansen där igen. Busiga Aurora. Hon blir som en helt annan häst när man bara rider två ut, precis bara superbusig (fast jag tror att hon vet exakt vem det är som sitter på så hon är nog liiite snäll trots;). Men jag älskart. Bara en hästtjej kan nog förstå hur mysigt detta är:)


Nu måste jag beta av lite mail och förbereda kvällsmaten här, man är ju sååå hungrig när man kommer hem från spisningen så maten måste vara så förberedd som det bara går;) Önskar er en toppen härlig vårtorsdag, för ja idag är det vår i luften (iaf på min breddgrad;)



KRAM












Inga kommentarer: