onsdag 2 mars 2016

DAGENS BARNKLÄDESTIPS














Tjingeling vänner!





Kikar bara in en snabbis idag för att tipsa er om att KidsBrandStore (min favoritbutik på nätet när det kommer till kläder till skatterna, men det vet ni ju redan:) har fått in sååå mycket fina barnkläder så det inte är klokt. Jag scrollade runt lite snabbt för att beställa några saker till tjejerna och ja jag blev helt lyrisk över hur fina barnkläder det kommer nu till våren från mina favoritmärken som Ralph Lauren, Gant, Hilfinger mfl. Nu håller jag tummarna för att mina tjejer gillar det jag hittade:)

Kolla in dessa vårplagg till exempel:) Denna supersöta perfekta skoltröjan. Eller hur fin var inte denna klänning (min Alice kommer älska:). En perfekt vårjacka eller en söt bikini.



Det var dagens tips det och hoppas ni alla har en toppen onsdag nu:)





KRAM













1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här! 99% av alla barnkläder hos oss shoppas på Kidsbrandstore! Vi älskar RL, Hilfiger & Lacoste!