söndag 6 mars 2016

CHECK PÅ EN VÅRKAPPA










Mitt dagens fynd. En ny vårkappa från Obejct. Jag har sneglat på den ett tag, men nu fick jag se den i svart så då slog jag till. Svart = såå jag:) Behöver ju en del vårjackor efter viktnedgången, har nämligen inte en enda jag kan ha som jag skrev tidigare. Idag hittade även en fin fin rabattkod hos goa Lotta så det blev verkligen ett dagens fynd:) Hittade den, jag det gjorde jag här om man vill veta! Men vill även säga att den finns här i lite olika fina färgställningar. Lovar ni ska få se den på om den passar mig (håller tummarna för det:). Jackor har varit det svåraste för mig att hitta då jag har breda axlar, kraftiga överarmar och stor byst:S





KRAM










7 kommentarer:

Anonym sa...

Skippade du busneljackan ? /E

MITT VITA HUS sa...

Nej då Eva, den står på listan. Bara det att den var liiite dyrare än denna just nu och jag har lite annat jag spar till först;) Men kvar på önskelistan finns den fina Busnelen;)

Kram

M


Karolina sa...

Du kanske ska lägga ut lite kläder till försäljning här på hemsidan så har du snart sparat ihop till Busneljackan:)

Nazima sa...

Oh, my vilken snygging! Vill haaa! Priset var ju helt ok ochså, jag har ochså svårt att hotta jackor pga, större byst, men denna såg ju kanon ut, hur är den på längden? Jag är 1,62 och ibland kan ju vissa kappor klänningar o kjolar bli långa...
Kram på dig

Hind Toufga sa...

Hello! I am a new follower of yours. I adored your blog home decor photos very much and I featured you
in a post in my blog. I hope you like it and not mind :-) http://hind-toufga.blogspot.se/2016/03/scandinavian-home-styling-featuring.html

Hinda from Sundsvall

Anonym sa...


Hur var det med köpstoppet som du skrev om för några veckor sedan???

//Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: Haha ja sådär, fast jacka och skor behöver jag! Köpstoppet gällde nog mer saker hem, fast ändå! Får väl säga gick sådär😅😂

Kram

M