måndag 1 februari 2016

WALK IN

























Tycker så mycket om vår walk in garderob och tänkte jag bjuder er på några nytagna bilder idag. Det är nog det bästa vi gjort i hela huset faktiskt vår wic. Ett stort rum, bara avsatt för alla våra kläder. Vi hade lite planer om att utöka den med mer inredning på väggen som är tom, vi har inte riktigt kommit till skott där, dels för vi känner att vi har väldigt mycket förvaring och inte riktigt behöver mer just nu, men det finns ändå med i tanken.





Hej nya månaden!





Redan februari, jag jublar:) Jag tror i total tid att jag tillbringade ett dygn i januarimånad i en väntsal på sjukhuset. Det har varit allt från en krånglig magen, Alice som fått diagnos Migrän och nu sist i raden min käre N som insjuknade här för någon vecka sedan och blev försämrad i helgen som var. Så jag ber om ursäkt för lite frånvaro, men jag har haft så mycket fokus på allt annat ett tag här, sånt som känts viktigare än bloggen. 

Jag fick faktiskt en fråga idag om jag slutat blogga om inredning, både här och på instagram!? Det där är ju alltid det där. Det ständiga samvetet att så fort man inte lägger upp något inredningsaktigt så tappar man följare. Jag brottas med det dagligen. Dels för att jag känner att mitt liv går i vågor, ibland vill man bara pyssla hemma, ibland vill man bara äta nyttigt och inspirera andra, ibland vill man bara skriva vad man gjort idag och ibland vill jag bara visa världens gulligaste ponny.


Det här var ju från början bara en inredningsblogg när den startade för nu snart åtta år sedan, men mitt liv är ju inte samma som för åtta år sedan... Så bloggen har liksom bara blivit en liten del av hela mitt liv, det som händer just nu typ - en livsstilsblogg. Jag känner man kan inte alltid bara fixa hemma, köpa nytt hem, tapetsera eller måla en vägg för att göra läsare nöjda och så, därför måste det bli en blandning.  Ni får en liten del av mitt liv, så här på mitt sätt. Jag hoppas ni förstår och jag hoppas så klart ni hänger med ändå:)




KRAM












13 kommentarer:

E R I C A sa...

Kan du meddela var du köpt er walk in? Är på G att avvara ett rum jag med, detta var riktigt ursnyggt!!! Tack, Erica

Anonym sa...

Jag tycker att din blogg blivit bättre och bättre! Jag gillar blandningen!
Mvh Cilla

Anonym sa...

Det er jo blandingen av alt som gjør den så bra :)
Akkurat slik livet er for oss alle, litt av alt!

Heidi

Anonym sa...

Gillar oxå bloggen mer nu när det är mer blandning från verkligheten o inte bara massa designer prylar som man ändå inte har råd att köpa;-) ;-) ;-)

Kram Marie

Nettan sa...

Håller med, det är blandningen som gör en blogg bra, så fortsätt som du gör nu!
Som jag brukar säga, det ska kännas lite som en överraskning att "öppna" en blogg...
Det är inte roligt i längden att varje dag läsa om ny shopping...
Sista månaderna har det varit en riktigt bra blandning på din blogg tycker jag.

Vill också passa på o säga - fy fasiken vad duktig du varit/är vad gäller din viktresa!!! Va stolt över dig själv!!!
Kram Nettan

Lena sa...

Instämmer...det är just blandningen som jag tycker är så bra.
Kram Lena

Maria sa...

Jag älskar din blogg och blandningen av inlägg, du ska absolut inte ha dåligt samvete! Keep up the good work!

Anonym sa...

Souperfin wic! /E

Anonym sa...

Älskar att du skriver om allt möjligt och inte bara inredning.
Kul att du kommit igång med spinning. Det är verkligen en rolig träningsform. Jag älskar det men har inte kommit igång med det efter diskbråck Op i somras. Bara pw för min del
/Ann-Sophie

Anonym sa...

Gillar din blogg med den mixen du har ....så fortsätt i samma stil....kram Lena i Färjestaden

Ann-Sofie sa...

Det är ju blandningen som gör det så roligt att få följa med på alla bloggares resa genom livet!
Fortsätt precis så är, kram

Anki sa...

Jag älskar din blogg precis som den är ! Lite av varje, särskilt kul med dina Vv-inlägg :D ha en toppen dag fina du!

MITT VITA HUS sa...

Taack alla<3

Erica: Allt är från Ikea's serie Pax, prisvärt och snyggt:)

Kram

M