onsdag 3 februari 2016

VAD JAG GÖR IDAG









Jo jag käkar proteinpudding med chokladsmak och skivad banan och tycker allmänt synd om mig själv nedbäddad i sängen bland duntäcken och filtar iklädd i min supersköna onepiece…






…och så ser jag på kuwtk. Jag älskar the Kardashians:)







Sen hade jag tur att det låg ett nytt nummer av Styleby i brevlådan idag så den bläddrar jag i och läser trevliga reportage och så bläddrar jag lite bland favoritbloggarna på bloglovin.







Och så dricker jag iskall cola (zero) och messar med vänner om huruvida jag ska orka träna i morgon. Suck vad jag hatar att må krassligt. Är det inte typiskt att man åker på något, precis när man fått upp flowet. I morgon ska detta genast kännas bättre. Det har jag bestämt…




KRAM











4 kommentarer:

Anonym sa...

KRYAkram, träligt och va sjuk! //E

Anonym sa...

Krya på dig!

Jag älskar också KUWTK:) Nu i jul/nyår när vi var på semester i LA, var jag tvungen att tvinga sambon och sonen att ta bilen från Malibu upp till Calabasas och vidare ner mot Pacific Palisades och The Valley. Inte för att vi letade upp deras respektive hus, men bara för att få en blick av hur de bor.
Fantastisk miljö (berg och dalar med stora fina ängar, blandat med söta bostadsområden med lummig miljö). Såg många fina rancher och hus! Skulle lätt kunna bo där jag med.

Kram Susanne

Sofia sa...

Hej!
Jag tycker att du är så duktig och inspirerande gällande kost och träning. Jag behöver själv göra en nystart. Är dessvärre sjukligt beroende av iskall Cola zero med isbitar och citron. Har diskuterat lite med vänner som fördömer Cola Zero och menar att det försvårar viktnedgång och ökar sötsuget. Hur ser du på det?
Kram Sofia

MITT VITA HUS sa...

Sofia: Ja det är säkert igen bra alls att dricka det där. Man ska nog i största mån låta bli anser jag. Men jag dricker inte juicer, inte mjölk, jag dricker inte kaffe, te ibland så jag känner att någon gång ibland så vill jag bara ha cola och då tar jag mig ett glas. tror iaf det är tusen gånger bättre med bero än med vanlig och på mig tryggar inte sötningsmedel mitt sötsur (tror jag blivit resistent hahaha;). Jag har ju iaf lyckats gå ner 40 kg med Cola bero ibland så…


Kram

M