måndag 22 februari 2016

UPPFRÄSCHAD TILL MAX









Jag var inte så modig… Det är endast bara uppfräschat med en toppklippning och lite uppklippning men längden fick behållas. Trivs bäst så:)





Lite inkognito... Har nämligen gjort en behandling i ansiktet idag och känner mig precis sådär nybehandlad just nu;) Berätta mer om det ikväll:)





Tjingeling raringar!






Här har jag precis ätit lunch (Kycklingsallad med massa goda grönsaker och toppat med Aioli mums vad gott det var:) och nu ska jag skjutsa ut sportlovslediga tjejer till stallet. Tänk så härligt, ett helt långt lov när man kan rida och hänga med ponnyerna varje dag (jag önskar med med ibland var 14 igen;). Så det är planen just nu. Ni ser ovan vad jag gjort på förmiddagen, nämligen varit hos min Sara och klippt mig. Sååå välbehövligt. Har faktiskt inte klippt mig sedan i augusti. Men jag är inte den modigaste, då i augusti kapade jag av rejält men jag trivs bättre med det lite långa så jag har bestämt att förstånden så kör vi på det. Mitt stackars hår (som jag som jag nämnt tidigare) tappat hälften av i samband med viktnedgången. Det är så himla tunt och skört just nu och jag saknar mitt långa tjocka fina hår:S Var även idag hos Hanna på Hudvårdsrummet och gjorde en inte så skön behandling, men som kommer ge resultat och den lovar jag att jag ska berätta om lite senare:)



Nu måste jag sticka iväg här, tjejerna står visst redan klara och ropar på mig i hallen:)




KRAM











6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det syns faktiskt att du förlorat hår, hur kommer det sig att det blir så? Borde ju vara tvärtom när man blir mer hälosam tycker man....
Ha det gott! //E

Anonym sa...

Men hur mycket har du gått ner nu sedan du började med VV ordentligt igen?
Funderade lite på det där med håret...
Jobba på-du är jätteduktig!!

MITT VITA HUS sa...

E: Ja jag vet, det är så synd att man ser det nu med:S Tydligen är det så när man går ner i vikt, många som tex. gör en gastric bypass tappar med massa hår tydligen. Jag tycker med det borde vara tvärtom:)

Anonym: Jag gick ner totalt 36,1 kg förra året, då hade jag redan gått ner - 4 själv innan jag började. Gick upp lite över julen nu igen men jag är nere på - 35 igen, så totalt -39 nu! Jag tappade som mest hår förra året, det såg man redan i augusti. Nu just nu har jag inte tappat mer hår egentligen, bara slitet nu... Men man ser det fortfarande då det ej har återhämtat sig. Tack:)

Kram

M

Lena sa...

Förstår att det känns tråkigt att tappa hår....men jag tycker ändå att ditt hår är fantastiskt fint.
-39 kg är också helt fantastiskt!
Kram Lena

Sofia sa...

Håller med ovanstående, ditt hår ser fantastiskt och tjockt ut trots att du tappat hår!!
-39, shit vad bra gjort!!
Jag tänker att en viktnedgång stressar kroppen och därför kan bidra till att man tappar extra mycket hår, vad tror du?
Kram fina du 💕

Anonym sa...

Jaha oj så mycket-jag har inte följt dig så länge så jag visste inte att det var så mkt du gått ner. Shit vad starkt jobbat av dig!!!