fredag 26 februari 2016

SPORTLOVSMATINÉE MED SKATTERNA



























En hel bildkavalkad från idag. Idag blev det nämligen dags för Zootropolis (vi skulle gått igår egentligen men båda skatterna skulle sova över hos sina bästisar och ville absolut boka om till fredagen istället:). Någon mer förälder som gärna ser disneyfilmer med sin skatter räcker upp en hand!?;) Jag älskar tecknat och denna var riktigt rolig (fast Emma väste några gånger åt mig att - mamma du får i n t e skratta högt eller gråta…yeah rights, det är ju omöjligt;)) massa vuxen humor och ett bra budskap. Den får 4,5/5 möjliga av oss i betyg. Jag idag har jacka från Parajumpers, ny By MB sjal som du hittar här (fick den häromdagen av min fina man, hur gulligt. Vet preeecis vad jag gillar:), skor från RM Williams och den våriga väskan är från förra året men nu finns den igen i den snygga lattefärgen. 






Tjingeling fredag!






Sista dagen på sportlov här här och vi firade den idag med att gå och äta på stan sådär thai-kina-buffé som skatterna älskar. Jag med men jag får lite ont i magen av sån här mat;) Sen köpte vi både godis och popcorn så nu står magen i sju hörn. Men jag åt inte alls mycket, några få bitar godis och lite popcorn, det räckte gott och väl. Märker verkligen hur mycket min magsäck krympt:)


Ikväll blir det bara lugnt, kanske en kvällspromenad efter maten men sen ska jag ligga i soffan och bara njuta av att helgen är här:) Är lite mör i benen efter spinningen igår och måste ladda för uteritt i morgon:) Vad ska ni göra ikväll vänner?




KRAM













Inga kommentarer: