söndag 14 februari 2016

SÖTA GÅVOR TILL SÖTA ÄLSKLINGAR













De här söta påsarna har jag hittat och fyllt med sweets och annat smått från Lagerhaus. Alltså hur söta är dom inte?!:) Uppskattades sååå av mina två små älsklingar (de älskar när mami gör sådan här påsar och jag har smusslat med dom hela veckna. Fast jag vet att Alice den lilla loppan var nära upptäcka dom här om dagen. Nyfiken i en strut ungen;). Jag hade även skrivit två kort med massa kärlek från deras pappa och mig och om hur mycket vi älskar dom och hur betydelsefulla och unika dom är. Jag älskar båda till månen och tillbaka och de kommer alltid i livet vara de jag älskar mest på jorden.

Mitt stora hjärta fick lite manligt lukta gott och favoritgodis som han får behålla helt för sig själv;)


Har ni uppvaktat någon idag vänner?




KRAM










2 kommentarer:

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom sa...

så fint

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Här uppvaktade jag både barnen och sambon. Älskar denna kärleksfyllda dagen. Barnen hade avsagt sig allt godis, så de fick varsitt klädesplagg istället. :-)kramizz Laila