torsdag 11 februari 2016

OOOOOOO I ROSA











Dog en smula igår när jag såg nya vår kollektionen av Perfect cardigan hos Soft goat. Alltså den i rosa - och kanske i typ världens vackraste ton av rosa - Smokey rose. Precis så där perfekt smutsrosa fast ändå pastelligt som jag äääälskar. Kolla in Amanda på bilden. Så. Där. Ska. Jag. Se. Ut. I. Vår. Punkt. Visst står det Mia på den?!;)


Jag har redan en svart och en grå (tyvärr är den grå för stor för mig, beställde helt fel storlek tyvärr:S) och jag älskar dom.




KRAM









8 kommentarer:

Anonym sa...

Sälj den grå och köp den toksnygga rosa! Must have på den!!!! <3 kramis //E

Anonym sa...

Hmm, vad vill du ha för den grå? Om du ska sälja den alltså. Kanske är något som kan passa mig. Jag köpte en brun lång cardigan från Second Female av dig för ett tag sedan och den passade mig jättebra. Tror du den grå är i liknande storlek?

Ha det gott!

// Annika

MITT VITA HUS sa...

Annika: Kan du inte maila mig raring, mittvitahus@live.se

Kram

M


Lena sa...

Ja den var riktigt fin.
Hur är den i storleken?
Måste nog bli ett litet köp där.Men storleken är alltid svårt när man ska köpa på nätet.
Mvh Lena

Anonym sa...

Jamen det såg jag direkt, den där koftan skriker efter dig... :-)

AK sa...

Hej Mia,

vad ska du ha för den grå? Tror du den skulle passa mig?
Kram Anna-Karin A.

MITT VITA HUS sa...

AK: Vi kan höras på Messenger vänner <3

Kram

M

Anonym sa...

Hur är de i storleken??? Sugen! :)