lördag 20 februari 2016

LÖRDAGMORGON








Lite våriga kvistar i blom i favorit-daggen. Även om den är överexponerad till max denna fina vas från Svenskt Tenn så är den fortfarande den som får mitt hjärta slå ett extra slag. Tycker den är så fina i alla reportage/bloggar som man ser den i och jag är så glad att jag har en. Dock kräver den sin växt i och egentligen tycker jag nog den är allra finast med lite enkla grenar i eller långa vackra franska tulpaner.





God morgon lördag och ni fina ni!





Här vaknade jag med huvudvärk delux, eller den började redan igår efter mitt möte (det var dock ett riktigt bra möte, men jag har varit lite spänd för det innan, så nu i efterhand var det nog en hel del spänningar som släppte och har orsakat denna huvudvärk:S). Har försökt mota med massa piller men det går så där. Tror nog det får bli en promenad i friska luften för att se om det blir bättre på så vis i stället!


Hoppas ni får en toppenfin lördag vänner. Blir det mello-mys idag eller vad har ni för planer?:)




KRAM










2 kommentarer:

Camillasnyahem sa...

Vilken härlig bild, längtar så efter vår!

Hoppas huvudvärken går över. Jag är precis likadan, får så ont när spänningen släpper. Ha en fin lördag!

Kram

Anonym sa...

Så fin bild!/ Caroline