tisdag 2 februari 2016

LITE TIPS TILL KÄRLEKENS DAG














Jag älskar att fira speciella dagar. Speciellt sådana dagar som är något extra som Alla hjärtans dag. Många kanske tycker det är ett kommersiellt jippo och jag tycker att man själv väljer hur man vill göra. En kram, en puss, ett kärleksfullt sms, en god middag det kan vara precis som man önskar utan att kosta något… 


Men om man vill ge något, litet eller stort så kommer här några tips:) 
Byredo släppte ett nytt doftljus till kärlekens dag - Loose Lips i rosa förpackning. Hur fint?:) På Lagerhaus kan man alltid hitta massa smått och gott och jag har redan köpt hem ett gäng saker att fylla i små rosa påsar till mina skatter. Söt mugg till kärleken och ett gäng kolor med finaste budskapet - love you to the moon and back. Du hittar även söta doftljus och små kärleksklubbor om du kikar in där. En doft funkar alltid till den käreste, det skriver jag under på. Hur fin är inte Valentino's nya med rosa innehåll. Doftar lika gott som den ser ut:) 












Inga kommentarer: