måndag 15 februari 2016

KÄRLEKSBLOMMOR





















Kärleksblommor från min allra finaste älskling (fick dom faktiskt redan i fredags;). Alltså, jag tror han träffade mig mitt i prick med den här buketten (precis de blommor jag älskar allra mest. Ranunkler, hur vackra var dom inte så säg, stora maffiga pudrigt rosa!? De vackra anemoerna och sen en ljuvlig ros). Tror han beskrev precis vad jag älskar till floristen;) Tack min älskling < 3





God morgon nya veckan!





Här kommer ett tidigt måndagsinlägg. Jo det är förinställt, jag är redan på jobbet. Hur som jag är pepp på måndag. Ikväll blir det spinning igen. Idag ska jag gå med en vän och vi ska ta med våra andra hälfter:) Så härligt att ha stora barn som klarar sig själva en liten stund så man kan gå och träna ihop, stort gilla på det. Iofs så har vi lämnat Emma själv hela dagen då hon fortfarande inte är bra (hur envist är inte det här viruset som går just nu alltså, stort ogilla på det:S), men en liten stund till klarar hon nog. Det är inte lätt att vara tonåring, vilja börja få lite distans till sina föräldrar men sen sjuk på det och hur mammig som helst...


Men nu kör vi måndag, ny vecka, nya mål att jobba mot. Ha den bästa starten fina du:)




KRAM










9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint :-) Kan jeg spørre hvor den fine grå puten i sammet er fra?

Anita

Anonym sa...

Var är golvlampan ifrån? :)

MITT VITA HUS sa...

Anita: Från Garbo Interiör i Stockholm.

Anonym: Ikea.

Kram

M

Sofie sa...

Väldigt smakfullt och inspirerande bild! :-)

Anonym sa...

Vackert! Var kommer den rosa kudden ifrån?

Anonym sa...

Jättefin bukett ☺️ Bordet, är det house doctor? Mått 90x90? 😊

Marie Å sa...

åhh vilken underbar bild, en av de finaste nånsin. Älskar tonerna och helheten, du har verkligen ett öga för att få det smakfullt!

Gabriella sa...

Underbar bukett! Så fint ni har det hemma:)
Kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Rosa kuddar är supergamla från H&M Home (och egentligen Alice kuddar, men jag lånade dom för att piffa för alla hjärtans dag:), men de finns säkert kvar i någon liknande nyans:)

Anonym: Nej bordet är måttbeställt hos Inredningsgalen - Maria. Det är 90 x 90 cm i diameter med marmorskiva.


Kram


M